c u m a r f i



vineri

IO ORE

asia amestecata cu tunisia si cu cluj.

la un curs de limba moldoveneasca si despre viata

cu mihaela radulescu imbracata .cu o figura foarte bine definita de un machiaj exact

am stat putin de vorba cu ea.indeaproape(asa i-am observat si figura) despre cartea ei pe care o vazusem intr-o librarie si care nu mi s-a parut o prea multa munca.iar confirmarea m-a dato chiar ea.care nu era foarte multumita de ce a scos capsoru' ei.dar era simpla. cred ca pentru tot omu' care vrea sa se lase de fumat.

colegii erau fete si baieti care stiau romana dar vorbeau in japoneza,si vroiau sa invete moldoveneasca cu ochii alungiti si calzi.

nu lipeseau punct si cerc care in pauza de 10 minute (perceputa de fiecare in timpul lui) mergeau la baie pentru o doza de abstract.punct facuse pisu pe ea.erau uzi pantalonii pe care vroia sa si-i schimbe, pentru ca avea altii la ea.cum adica sa ai pantaloni de schimb la tine?pai uite bine.daca esti precaut sau daca presimti dimineata cand te trezesti ca azi o sa se intample ceva iesit de sub control.

afara era o atmosfera de oras medieval alterata de un val comunist care habar n-avea ce face.dar lumina era aceeasi de la soarele constant pe acelasi cer.iti incalzea energia de sub hainele groase de iarna.

si m-am trezit de parca in ora aia de curs m-am umplut cu entu ziasm ul de pe toate continentele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce as

nananana